Mediakit
Waarom Herenhuis
Herenhuis is al vele jaren een begrip onder duizenden bewoners, eigenaren en liefhebbers van historische panden en tuinen. Een zeer trouwe lezersgroep…
Bereik de juiste doelgroep voor je merk of product
Groot bereik via magazine, website, nieuwsbrief en social
Herenhuis is betrouwbaar en inspireert en informeert haar lezers
Doelgroep van Herenhuis
vrouw
35-75 jaar
Herenhuis richt zich op liefhebbers en bewoners van historische panden. Lezers besteden veel zorg aan onderhoud en restauratie van ‘hun’ stukje erfgoed. Ook tuin en interieur is voor haar lezers belangrijk. Zij zijn goed opgeleid en hebben een bovenmodaal inkomen.
Het aanbod
Er zijn verschillende manieren om te adverteren, zowel in print als online. We maken in overleg graag een crossmediale campagne. Neem hiervoor contact op met didier@herenhuis.nl 06-53 96 09 01.
- Advertorial
- Advertentie
- Branded content
- Productitem
- Insert of supplement
- Online
- Advertorial
- Banners
- Branded content
- Nieuwsbrief
- Winacties
- Agenda
Cijfers print
per jaar
per jaar
bereik
Blader door het magazine
Herenhuis-lezers worden op deskundige wijze geïnformeerd over restauraties, historie, lifestyle en onderhoud. Het oogstrelende magazine besteedt tevens aandacht aan (stads)tuinen en de vaak verrassende symbiose tussen groen en steen. De insteek ‘wonen in historie’ zonder gebonden te zijn aan specifieke bouw- en interieurstijlen maakt Herenhuis tot een veelzijdig en uniek magazine.
Cijfers website
per maand
per maand
per bezoeker
Herenhuis richt zich
op liefhebbers en bewoners
van historische panden
Social media
Facebook
Met 600 volgers op Facebook hebben we een groot bereik.
De volgers zijn erg betrokken; informatie en tips zorgen voor veel interactie op Facebook.
Cijfers nieuwsbrief
Contact
Neem contact op voor alle mogelijkheden betreft specials en crossmediale opties.
Bladmanager Herenhuis
Didier van Det
Bladmanager Herenhuis
Didier van Det
- didier@herenhuis.nl
- 06-53 96 09 01